RADYO ARABESK TÜRK FORUM ALEM BİZİ DİNLİYOR ARABESK DAMAR
www.radyoarabeskturk.com
RADYO ARABESK TÜRK FORUM ALEM BİZİ DİNLİYOR ARABESK DAMAR
www.radyoarabeskturk.com
RADYO ARABESK TÜRK FORUM ALEM BİZİ DİNLİYOR ARABESK DAMAR
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RADYO ARABESK TÜRK FORUM ALEM BİZİ DİNLİYOR ARABESK DAMAR

RADYO ARABESK TÜRK
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap
Radyo Arabesk TÜRK www.radyoarabeskturk.com

SİTENE HTML KODLAR EKLE




 

  Maden suyunun faydaları

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
matrix
MODERATÖR
MODERATÖR
matrix


Uyari Seviyesi : uyari yok
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 436
<b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 2
<b>Aktiflik Puanı</b> Aktiflik Puanı : 5967
<b>Kayıt Tarihi</b> Kayıt Tarihi : 23/06/10
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Erkek

Kullanıcı Aktifligi
Basari :
 Maden suyunun faydaları  Imgleft1/1 Maden suyunun faydaları  Emptybarbleue  (1/1)
Seviye:
 Maden suyunun faydaları  241687221/1 Maden suyunun faydaları  Emptybarbleue  (1/1)
Güçlülük:
 Maden suyunun faydaları  Imgleft1/1 Maden suyunun faydaları  Emptybarbleue  (1/1)

 Maden suyunun faydaları  Empty
MesajKonu: Maden suyunun faydaları     Maden suyunun faydaları  EmptySalı Ekim 12 2010, 21:10

Türkiye'ye meyve aromalı maden suyunu kazandıran Anatolya Genel Müdürü Mualla Çelik Hıdıroğlu, Türkiye'de insanların yeterince maden suyu içmediğini belirtirken, maden suyunun faydalarını ise şöyle açıklıyor:
Maden Suyu Sektörünün En Yenilikçi Markası Anatolya, Sektörel Büyümeye Katkısını Sürdürüyor!... Maden suyu sektöründe 1982 yılından itibaren varlığını sürdüren ASÇELİK A.Ş., 1998 yılında Anatolya maden suyu markası ile sektörel konumuna ivme kazandırdı.

Maden suyu tüketiminin arttırılmasına yönelik yapılan AR-GE çalışmaları sonucu ortaya çıkan “meyve aromalı maden suyu”, Anatolya’nın sektöre kazandırdığı yeni bir segment oldu. Anatolya’nın Türkiye’de ürettiği “ilk meyve aromalı maden suyu”nun tüketiciden kabul görmesinin ardından, sektöre yeni oyuncular katıldı. Maden suyu kavramının sadece belli yaş grubu tarafından tüketilen içecek imajı da Anatolya’nın sektöre kazandırdığı “meyve aromalı maden suyu” sayesinde farklı bir boyut kazandı. Meyve aromalı maden suyuna ilişkin yapılan reklam ve marketing çalışmaları, Türkiye’deki maden suyu tüketicisinin profilinin de değişmesine sebep oldu. Genç nesil maden suyu tüketici kitlesine dahil oldu.

Türkiye’nin doğal maden suyu kaynağı bakımından oldukça zengin olduğunu vurgulayan Anatolya Genel Müdürü Mualla Çelik Hıdıroğlu, Türkiye’de 225 maden suyu kaynağı bulunduğunu fakat sadece 24 kaynakta üretim yapıldığını söyledi. İtalya’da kişi başı yıllık maden suyu tüketiminin 155 lt. olduğunu belirten Hıdıroğlu, Türkiye’de henüz bu oranın 4 lt. olduğunu belirtti. Hıdıroğlu ayrıca, maden suyu sektöründe büyüme hızını tetikleyecek “meyve aromalı maden suyu”nun sektörel büyümeye katkısının gözardı edilemeyeceğini ve bu doğrultudaki beklentilerinin büyük olduğunu söyledi.

Tüm dünyada hızla yaygınlaşan sağlıklı yaşam bilincinin hızlı tüketim ürünlerine yansımasının ülkemizde de yavaş yavaş algılandını belirten Hıdıroğlu, sağlımız açısından saymakla bitmeyen maden suyunun tüketici tarafından tam olarak algılanması ile sektörün büyüme sürecindeki seyrinin de değişeceğini vurguladı. Hıdıroğlu ayrıca, doğal maden suyunun İngiltere’de güzellik salonlarında cilt bakımında bile kullanıldığını belirterek, maden suyu kaynakları bakımından eşsiz bir zenginliğe sahip ülkemizde maden suyu tüketiminin Avrupa ülkelerinden çok daha fazla olması gerektiğini söyledi.

Maden suyunun, ülkemizde sadece sindirim sorunu olanların ve belli yaş grubu üzeri insanların tükettiği bir içecek olarak algılandığını belirten Anatolya Genel Koordinatörü Uğur Aksay, bu imajın maden suyu sektörünün kısır bir döngü içerisinde kalmasına neden olduğunu söyledi. Türkiye’de ilk meyve aromalı maden suyunu üreten Anatolya’nın, bu imajı yıktığını belirten Aksay, 15-35 yaş grubu arasında maden suyunun keyifli, eğlenceli ve sağlıklı bir içecek olarak yeni yeni kabul görmeye başladığını vurguladı. Aksay ayrıca, Anatolya’nın maden suyu sektöründe uyguladığı maden suyunda ürün çeşitliliği ve fonksiyonel özelliklerle tüketici karşısına çıkma stratejisinin bugüne kadar sektörde uygulanan en akıllca strateji olduğunun altını çizdi.
Anatolya'nın profili
Maden suyunda 20 yıllık üretim deneyimine sahip Anatolya (ASÇELİK A.Ş.), Yeniçağa tesislerinde hijyenik koşullarda el değmeden üretilmekte. ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi dahilinde gerçekleştirilen tüm analizler ve ürün geliştirme çalışmaları yeni teknolojinin kullanıldığı labaratuvarlarda yapılmakta. Köklü kalite güvence sistemi sayesinde Anatolya Maden Suyu, Amerikan FDA otoritesince de kabul edilmiş ve tesis tanıma belgesi (Facility Registration) almıştır.

Anatolya, 7 farklı ürünü ile maden suyu sektöründe rekabete katılırken, üretimde Alman SIG teknolojisini kullanıyor. Ürünler, Klasik Doğal Maden suyu ve Aromalı Maden Suyu olmak üzere iki kategoride üretiliyor. Aromalı maden suları da light ve natural olmak üzere iki farklı kategoride yer alıyor. Natural ürünleri arasında çilek, elma, limon ve böğürtlen bulunuyor. Light maden suyu olarak da şeftali-mango ve vişne üretiliyor. AR-GE çalışmaları kapsamında da yeni fonksiyonel içecek üretimi için çalışmalar yapılıyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Maden suyunun faydaları
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Şalgam Suyunun Faydaları!!!
» Balkabağının faydaları
» kekiğin faydaları
» Sigarayı Bırakmanın Faydaları:
» Keten Tohumu Faydaları

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
RADYO ARABESK TÜRK FORUM ALEM BİZİ DİNLİYOR ARABESK DAMAR :: Sağlık :: Tavsiyeler-
Buraya geçin: