RADYO ARABESK TÜRK FORUM ALEM BİZİ DİNLİYOR ARABESK DAMAR
www.radyoarabeskturk.com
RADYO ARABESK TÜRK FORUM ALEM BİZİ DİNLİYOR ARABESK DAMAR
www.radyoarabeskturk.com
RADYO ARABESK TÜRK FORUM ALEM BİZİ DİNLİYOR ARABESK DAMAR
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RADYO ARABESK TÜRK FORUM ALEM BİZİ DİNLİYOR ARABESK DAMAR

RADYO ARABESK TÜRK
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap
Radyo Arabesk TÜRK www.radyoarabeskturk.com

SİTENE HTML KODLAR EKLE




 

 2011 takvimi nasıl olacak?

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Blade
ADMİN
ADMİN
avatar


Uyari Seviyesi : uyari yok
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 3630
<b>Rep Puanı</b> Rep Puanı : 1007
<b>Aktiflik Puanı</b> Aktiflik Puanı : 111708
<b>Kayıt Tarihi</b> Kayıt Tarihi : 23/06/10
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Erkek

Kullanıcı Aktifligi
Basari :
2011 takvimi nasıl olacak?  Imgleft3/32011 takvimi nasıl olacak?  Emptybarbleue  (3/3)
Seviye:
2011 takvimi nasıl olacak?  241687221/12011 takvimi nasıl olacak?  Emptybarbleue  (1/1)
Güçlülük:
2011 takvimi nasıl olacak?  Imgleft1/12011 takvimi nasıl olacak?  Emptybarbleue  (1/1)

2011 takvimi nasıl olacak?  Empty
MesajKonu: 2011 takvimi nasıl olacak?    2011 takvimi nasıl olacak?  EmptyC.tesi Tem. 31 2010, 09:19

Formula 1 sürekli genişliyor, her yıl yeni pistler ekleniyor, peki yeterli yer ve vakit var mı? Geçen sezonlarda, bir sonraki sezonun takvim taslağı Hockenheim GP zamanlarında ortaya çıkardı.

Fakat geçen sene, ilk taslak ancak Ağustos sonlarına doğru çıktı. Görüşmeler ise Eylül'e kadar kaydı. CRH, Kore'yı eklerken Almanya'yı da takvimde tutmak için büyük bir çaba harcadı.

Sonuç olarak 19 yarışlık takvim açıklandı, ama hala Kore'nin yapılamayacağı yönünde söylentiler dolaşıyor. Pistin 24 Ekim'e yetişemeyeceği yönünde haberler yapılıyor. Her ne kadar Kore GP organizatörleri yarışın kesinlikle yapılacağını savunsalar da, Donington'nun başına gelen olayı hala unutmadık.

Padokta Kore'nin yapılacağı yönünde 50/50'ye bir ayrılık var. Kimileri biletlerini ayırttı bile. Ulaşım şirketlerinin herşeyi çoktan ayarladığını düşünürsek, ve ortaya çıkan haberleri de işin içine katınca Kore, F1'in takvimdeki son Asya pisti olmayı çok fazla haketmiyor.

Ne zaman bu yarıştan bahsedilse, kimse pistten veya nasıl bir yarış olacağından bahsetmiyor, herkes Kore'nin komşusuyla olan savaş ihtimalinden, korkunç lojistik imkanlarından ve 3 tane Asya GP'sinin iki haftalık aralarla nasıl yapılacağından bahsediyor.

Elbette bu endişeler yersiz değil, takımlar Singapur'dan sonra tam 5 hafta boyunca ekonomisiyle Avro ve Sterlin sömüren Asya'da kalmak zorunda kalabilirler. Ayrıca takımlar merkezlerinden de çok uzakta kalacaklar. Ya da haftada bir Avrupa'ya dönüp tekrar Asya'ya herşeyi taşırlar mı? Ne olursa olsun takımlar için çok zorlu bir dönem olacak.

Ardından Brezilya ve Abu Dabi geliyor, galiba F1 maliyetleri kısma yönetmeniği özel uçakların masraflarını kafaya takmıyor.

Geçen sene takvim görüşmeleri yeni Concorde anlaşması ve Max Mosley'in demeçleri ile sağlıklı yapılamamıştı. Görüşmeler geç başladı ve geç bitti. Fakat bu sene ortada görüşmeleri geciktirecek bir durum yok. Bu nedenle Almanya'da yapılan rutin bir FOTA toplantısında konu 2011 takvimi oldu.

Şu anki kurallara göre pist sayısı maksimum 20 olabilir. Bir sezonun son ve bir sonraki sezonun ilk yarışları arasında minimum 16 hafta olabilir. Ama 18 veya 19 yarışlık bir takvimde bu süre 14 haftaya, 20 yarışlık bir takvimde ise 12 haftaya düşüyor.

Çoktan anlaşmayı sağlayan Hindistan'nın takvime girmesi ile seneye 20 yarış görebiliriz. Monaco'da yeni bir kontrat imzaladı ve spekülasyonları sona erdirdi. Yani seneye birtek Hindistindan eklenmiş olacak gibi duruyor.

Ecclestone'nun yarış sayısını 25'e çıkarmak istediği herkes tarafından biliniyor, ama bunu 2013'e kadar yapamaz çünkü maksimum 20 pist kuralı 2012'ye kadar geçerli. Ve Austin'nin de ekleneceğini düşünürsek 2012'de takvimden bir pist silinmeli. Çin olabilir, çünkü kontratı bu sezon sonunda bitiyor.

En az 12 hafta kuralını hesaba katarsak sezon en erken Şubat'ın ortasında başlayabilir. Fakat bu takımların test ve geliştirme aşamalarına ciddi bir zarar verebilir. Üstüne yeni bir lastik tedarikçisi de eklenince testler için çok az zaman kalabilir. Bu yüzden takımlar sezonun Mart'ın ortasında açılması için ısrar ediyorlar.

Ve CRH, takımların şikayet ettiği 'Asya döneminide' gözden geçirmeli. Ağustos'ta yapılan geleneksel iki haftalık arada göz önünde bulundurulmalı. Bazı güvenilir kaynaklar takvimin bu seneye benzer olacağını tahmin ediyorlar. Hindistan'nın ise inşasına vakit sağlamak adına sonlara konabileceği belirtiliyor.

Şu an yapılan tahminler ve elde edilen bazı bilgiler ışığında 2011 takvimi şöyle olacak gibi görünüyor:

Bahreyn (13 Mart), iki haftalık ara
Avusturalya (27 Mart), bir haftalık ara
Malezya (3 Nisan), İki haftalık ara
Çin (17 Nisan), bir haftalık ara
Kore (24 Nisan), üç haftalık ara
İspanya (15 Mayıs), iki haftalık ara
Monako (29 Mayıs), iki haftalık ara
Kanada (12 Haziran), iki haftalık ara
Türkiye(26 Haziran), iki haftalık ara
Britanya (10 Temmuz), iki haftalık ara
Almanya (24 Temmuz), bir haftalık ara
Macaristan (31 Temmuz), üç haftalık ara
Belçika (21 Ağustos), bir haftalık ara *
Avrupa (Valencia, 28 Ağustos), iki haftalık ara *
İtalya (11 Eylül), iki haftalık ara
Singapur (25 Eylül), bir haftalık ara
Hindistan (9 Ekim), iki haftalık ara
Japonya (23 Ekim), iki haftalık ara
Brezilya (30 Ekim), iki haftalık ara
Abu Dabi (13 Kasım)

* Yerleri değiştirilebilir.


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.radyoarabeskturk.com/
 
2011 takvimi nasıl olacak?
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
»  40 yıl sonra dünya nasıl olacak?
» Daemon Tools Nedir , Nasıl Kullanılır Oyun Nasıl Kurulur- Resimli Anlatım
»  İSO-NRG dosyaları nasıl yazdırılır?-Nasıl oluşturulur?, Resimli Anlatım
» Beşinci Hastalık Nasıl Bulaşır? Nasıl Belirti verir?
» Sanal Pos Nedir Nasıl Çalışır. Nasıl Entegre Edilir., Sanal Pos Çözümü Serisi 1

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
RADYO ARABESK TÜRK FORUM ALEM BİZİ DİNLİYOR ARABESK DAMAR :: MODİFİYE :: Motorlu Araçlar Dünyası-
Buraya geçin: